tråkig fredag

idag vaknade jag upp lite sent, det var inte så som jag hade planerat! så hade skit brottom.
kom typ 5 minuter sent! haha. efter skolan taggade vi hem till Sepideh. vi var inte med på sista lektionen för någon anledning.
senare så mötte vi Banaz, vi tog 2an till flogsta sen så köpte vi lite godis, hahahah vi hade skit kul i ica. sen så tog vi 21an till stenhagen.
efter dansen så åkte vi hem igen, det var ungefär runt 21. hade inte lust att göra något idag fast det var fredag, det regnade och jag frös och allt!
men imorgon får vi se vad jag hittar på! nu ska jag sova, är väldigt trött. puss.

älskar er tjejer§, ps hade herpes där hah!

Kommentarer
Postat av: Manda

Fin Bild :)

2008-10-11 @ 15:18:39
Postat av: sara

kikar fförbi =)

2009-03-07 @ 02:49:47
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0