..

oh, jag vet att det vart en dålig update men jag har faktiskt legat jätte sjuk, sen söndags till nu, idag! idag orkade jag gå upp så jag gick upp, gick till skolan sen så släppte det bara sig och jag orkade inte var skit skit varm så var tvungen att gå hem. idag köpte mamma en plattum tv, den är jätte snygg, haha jag och Evin satt och packade upp den ur kartongen och så har vi köpt en ny mikro. mamma har planer på att flytta! men det är inte bestämt än, vi ska typ flytta till Nyby Gård:) vilket jag skulle tacka JA till ! igår stor städade jag faktiskt rummet! jag slet sönder mig, först så dammsugare jag sen så gjorde jag golvet rent med ajax och jag venne vad! med ett mycket bra resultat=väldigt fräscht! nu så ska jag typ kolla på tv eller något, puss.

   
                                                                     (jag och Banaz)

(gullisen Sepideh)

Kommentarer
Postat av: Sepideh

hihi gullis kan du vara själv din mus!

2008-09-10 @ 16:58:07
URL: http://sepiideh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0