Fredag

förlåt för att jag inte orkade blogga igår, hann faktiskt inte. men idag vaknade jag upp hos Sepideh. Senare mötte vi Banaz och vi stack till H-stamtorg för att fixa en grej, jag orkade inte mer så jag stack hem, plus att jag skulle hinna duscha och allt. skulle nämligen inte hinna för att dansen började 16:00. Sepideh och Banaz var kvar där! senare kom dem hem, medan fixade jag mig och så. efter någon timme typ mötte jag Banaz och sen Sepideh. vi fick skjuts av Hawnas igen, alla som satt i bilden va : Jag,Banaz,Sepideh,Binta och Shajwan, vi hade typ åkt halvvägs, sen så kom Shajwan på att vi hade glömt Olivia, så vi fick åka tillbaka (haha). när vi kom fram var inte killen som skulle öppna salen där, så vi fick vänta ett ganska bra tag för sen dem hade fixat det, till sist öppnade en gubbe typ sen så var dansen igång! efter dansen så åt vi på Mc donalds som vanligt, vi träffade på titti också som vanligt. sen så gick vi tillbaka till dans salen. vi väntade på Binta, hon skulle åka hem med oss. när hon var klar tog vi bussen till stan sen ifrån stan tog vi 2:an hem, eller inte direkt hem för mig men, a sen så promenerade Banaz och Sepideh hem med mig,på vägen hem till mig gjorde vi ett uppehåll vid björnbärs busken haha det var skit gott! sen så var jag typ hemma, och nu sitter jag här! har precis ätit. nu ska jag hoppa in i duschen sen sova tror jag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0