Fredag

idag skulle jag egentligen vaknat 04:00 för att hinna plugga, men vilket jag inte gjorde. jag ville bara ligga och sova. men
men så vaknade jag typ runt 7 hade skit brottom. hann inte ens öppna mina böcker, lixsom två prov!? när jag kom till skolan började vi med Svenskan sen matte sen mentorstid för att göra so provet på, men jag vet inte vi skulle göra den på torsdag, vi kom med en bra förklaring! hahah! så yeeess.. men efter det så hade vi biologi prov, JÄÄÄVLA tönt fitt lärare jag psykade mig skit mycket på henne, skällde ut henne. hon ba börjar placera mig vid sin kated och det blev en massa jävla tjafs, det var HON som gav upp inte jag! haha sen så fick jag gå ut, då gick jag hem, skulle åka iväg, men det blev aldrig av :S, och just nu sitter jag här! ska snart dra till skolan igen... ska möta Sepideh,Banaz och Midia där, vi ska dra till dansen. den börjar 16:00. jag har värsta träningsvärk i  benen. det var nog för igår (all spring). a, men nu ska jag packa    mina träningskläder.  puss


(gamal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0