fredag,lördag

i går hade vi biologi prov och det gick verkligen åt helvete, kunde ingenting!? aja efter skolan så fick jag och Sepideh skjuts av Linus hem till mig, vi chillade hos mig, senare kom Evin och Banaz också. vi satt här hemma hos mig och hade skit kul. senare på kvällen stack dem hem. jag har inte varit i skolan så mycket i veckan,jag har för det mesta legat sjuk, jag gick typ bara igår och så två lektioner i onsdags. blir nog inget frånvaro veckan som kommer!

lördag
idag vaknade jag upp i min säng, helt fel åt vänt jag venne vad, för att nämligen igår när jag duschade så gick jag direk till mitt rum, alltså med en handduk runt om kring mig. jag la mig i sängen, tänkte värma mig lite, men hade tydligen somnat, drömde massor med läskiga och hemska grejer... så idag när jag vaknade låg jag där med handduken och ett täcke på mig, hade dock fått herpes och blödit näsblod i sömnen. herpeset svider som fan! sen dess så har jag kropps duschat och nu ska jag typ baka bullar med mamma haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0