interneten cpar sig!

Datorn har vart CPPPPP hela igår och halva idag typ, den brukar haka upp sig, då kan jag ju inte blogga. datorn har typ fått virus eller någonting!?men igår (tisdags) vaknade jag jätte tidigt: 05. hah hoppade in i duschen och så sen så kollade jag upp schemat och såg att vi hade sovmorgon! så jag sov till 7. klockan 7 gick jag upp och åt m.m...sen så gick jag till skolan. igår hade vi skol/klass foto, vilket jag inte visste! jag ville inte ens va med. men man va tvungen. efter skolan drog jag och Sepideh till stan en snabbis för att fixa en grej, efter det drog vi hem. när jag kom hem var jag as trött, innan det så smetade jag och Evin in en ansiktsmask i ansiktet, efter att jag typ tvättat bort den gick jag och la mig, klockan var runt 19.

(onsdag)
idag var jag helt död! jag orkade inte ens gå upp för att det var så kallt! men jag gick upp till sist, klockan va då 7:15. jag snabba mig till duschen sen så fixade jag mig lite och stack till skolan. när jag kom till skolan var Sepideh redan där, (haha det får man inte se varje dag). imorgon har vi prov i samhällskunskap! jag är skit skit orolig. men aja, nu ska jag typ titta på Tv eller något. puss.

ps; om jag inte bloggar på några dagar betyder det att interneten cpar sig!

Kommentarer
Postat av: Sepideh

nää det får man verkligen inte se varje dag , är alltid där flera minuter senare än dej :D <33

2008-09-24 @ 22:59:39
URL: http://sepiideh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0