Lördag

idag gick jag upp runt 10-11, låg faktiskt i sängen och bara vilade ut ett tag också, sen så ringde Eda, hon var här i Nyby och hälsade på sin pappa. hon ville gå och äta pizza. vi bestämde oss för att dra till någon pizzeria för att äta, vilket vi gjorde. det blev Gamlis pizzerian! när vi ätit klart gick vi hem till Eda, vi satt och hade kul sen så stack vi till mig en stund, senare gick vi till Ica för att köpa godis! sen så gick vi in i Unik och såg ett par kitty godis spray som vi blev helt kära i. dem kostade egentligen 20kr st men vi fick 2 för 20:) det var jätte snällt! sen så rörde vi oss hemåt. Eda skulle åka till sitt hem där hon bodde prick 7,så vi fick springa en bit. sen så stack, och jag promenera hem! och nu sitter jag här:). ska typ äta snart eller något. puss

min och Edas hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0