Lördag/Kulturnatten

idag vaknade jag upp hos Sepideh, eftersom att jag sov hos henne igår:).
vi klev upp runt 11, sen så åt vi. efter det så taggade jag hem, Sepideh följde med en bit. när jag kom hem duschade jag, efter det så fixade jag mig. jag blev klar runt 4, så jag taggade till nybygår/hem till Banaz, där gjorde vi en massa sen så tog vi bussen till stan. när  vi kom ner på stan hade vi skit kul, och speciellt i bussen! haha senare så åt vi på Venedig, det var skit gott! a sen så har vi vart lite över allt, pallar inte skriva ner alla ställen men aa.. senare så taggade alla hemåt, men Midia promenerade med oss! HAHAH vi hade överdrivet kul på vägen : "nattens drottning",termin byxorna,5 sittapps "kolla hans örhängen" hahah osv... a så nu sitter jag här, har bara druckit ett glas vatten sen jag kom hem. nu ska jag typ ta och sätta i mig någonting sen så ska jag ta och bada, efter det ska jag krypa ner i sängen! bilderna ifrån kulturnatten laddar jag upp sen, när therese har skickat dem. så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0