Måndag

igår vaknade jag av att mamma skrek i sömnen (hahh) hon hade drömt någon konstig mardröm.. så jag gick upp för att kolla vad det var! sen så vågade jag inte somna om igen, så jag la mig på soffan med mamma. på morgonen ringde min väckarklocka klockan 04, evin blev psykad på mig, så hon kom och kastade en toarulle på mig AHAHHA det var inte roligt då, men sen när jag tänker efter så var det skit roligt. jag lyckades somna om som tur va, vaknade typ 07.21 hade skit brottom, skulle iväg till skolan klockan 08.00 när jag klev upp hade jag skit ont i halsen, jag gick för att spotta, trodde jag skulle spy?! men det gjorde jag inte men jag råka spotta ut blod, hemskt var det! aja sen så fixade jag mig och satte igång att promenera, på vägen till skolan mötte vi michele också, när jag kom till skolan började alla lektioner och allt, idag hade vi svenskaprovet, det gick åt helvete! kunde ingenting. får säkert omprov.. sen så har jag samhällsprovet kvar också. näst sista lektionen kände jag mig skit varm och allt, jag kände att jag hade fått feber,oh vad jag hatar att vara sjuk, är förkyld och har äckligaste hostan! men när jag kom hem så tittade jag en stund på tv, sen så har jag gjort massa annat också. på onsdag och torsdag har vi studiedag=vi är lediga!!! men ohh jag är sjuk:/ jag vill inte vara sjuk, kom och rädda miggggg!! men jag måste gå imorgon, oavsett om jag är sjuk eller inte. jag vill inte missa dansen, plus att våran tränare(Binta) blir arg, haha men vill ändå gå! man behöver inte vara med men man måste iallafall sitta och kolla medan hon går igenom ett par nya steg, så jag inte missar dem. nu ska jag slöa vidare,puss

Kommentarer
Postat av: Manda

krya på dig!

2008-09-23 @ 17:20:41
Postat av: Peri

tack tack:)

2008-09-23 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0