Måndag

idag vaknade jag runt 7, gick direkt till duschen när jag var klar i duschen torkade jag mig och satte på mig kläderna. tog något att äta  sen så stack jag till skolan. Evin gjorde mig sällskap idag. när jag kom till skolan började vi med språkverkstad, det var faktiskt lugnt och skönt att bara sitta där, gjorde faktiskt ingenting jag bara satt där och snackade med Sepideh. juste vi har förresten haft 3 prov : i samhällskunskap,Engelska och biologi, fick inte någon vidare bra resultat! vill inte skriva upp vad jag fick och så, lite pinsamt! men det är iallafall omprov som gäller för mig, både i Samhällskunskap och i biolog. alla i min grupp fick IG, alltså jag tyckte det var lite orättvist att det skulle vara 75% skulle vara godkänt :S annars hade jag fått G+ ( om det var 50% som gällde), det gör det hos alla andra. det är lite komplicerat på biologin faktiskt. och förresten så är 9orna tillbaka till skolan igen, det är mycket roligare faktiskt.efter skolan gick jag direkt hem, gjorde mig i sällskap av Linus och Kim på vägen. när jag kom hem åt lite mat sen så har jag bara slappat framför tven,datorn o ja! imorgon har vi sovmogon till 9.25 , det har vi alltid på tisdagar, eller för alla som inte har svenska 2/svas. nu ska jag fortsätta med mitt internet surfande ett tag till sen ska jag typ lägga mig, är skit trött! puss


och här kommer några bilder ifrån kulturnatten.
fler kommer!
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0