Onsdag

idag började vi med So, skit tråkigt! efter det så hade vi No, det var lite roligare, eftersom att Sepideh fick komma över till min grupp:)! hon var där på test, men som vanligt flamsade vi oss och allt, så hon kommer inte få byta till min grupp, synd! efter NO´n hade vi So igen.. fast det var mycket roligare, det var ett par unga tjejer som kom dit och vi fick göra lekar och sånt, det var typ en tjejgrupp. alla killarna hade samlats i ett annat klassrum och tjejerna i ett klassrum, både ifrån 8b och 8a. efter det så hade vi Lunch AAHHAHAHHAHA det hände en skit rolig grej, okej så här började allt: vi hade ätit klart, vi åt ostsås och spagetti. sen så reste vi oss upp för att lämna tallrikarna, påvägen dit åkte en lärare in i mig och då flög mitt glas på Sepidehs rygg, den var helt tom och hon trodde att jag gjorde met flit hon viste inte att det var en lärare som hade åkt in i mig, och så gick vi vidare jag gick några steg före Sepideh, och då känner jag helt plötsligt att det rinner ner vatten över hela mig, HAHHAHA Sepideh hälde ett glas vatten på mig, då ville jag hämnas, men något vatten hade jag inte så jag fick någon reflex BAAAAAMM tallriken på hela henne ahahaahhaha det låg mat rester och allt i tallriken.sen så kollar vi på varandra och garvar som fan, snabbt stack vi ut så att vi skulle skippa städa undan, bra att vi hade en extra tröja med oss, annars hade vi fått gå med mat och vatten på oss, det är väl inte så fräscht.. sen så hade vi engelska, efter engelskan hade vi gympa,efter det så hade vi språkverstad, och hon skäller ut oss jämt, tycker att vi kommer för sent och allt... efter skolan gick vi emot ica som igår dåra, vi köpte fika sen så satte vi oss i den där gården. vi hade skit kul som vanligt, jag lärde dem att springa snabbt också! haha. efter det stack vi till kyrkan för att snacka med Ed om en grej sen så kom jag hem, han precis kommit hem faktiskt. men nu ska jag göra annat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0