Sepideh jag älskar dig!


Ärligt, Ja vet inte vad jag hade gjort utan dig, Du är verkligen allt för mig., varje steg jag tar är så är det mycket lättare med dig vid min sida, Du reste mig upp då jag föll du är den som alltid finns där för mig oavsät vad som händer så kan jag alltid lita på dig. . Är så tacksam för att ja har dig vid min sida, för de finns verkligen ingen annan som dig, du är speciell. och jag är en utav de lyckligaste som fick en son underbar vän som dig. En text kan inte beskriva hur tacksam jag är för allt du gjort för mig, ord räker inte ens till för att beskriva hur underbar du är. Du har gjort mig så lycklig med dig,du har hjälpt mig med så himmla mycket och de kommer jag alltid att vara tacksam för.Vi är så olika men de är för att du är min andra halva. ! ja älskar verkligen dig utav hela mitt hjärta. Faller du så ska jag hjälpa dig upp igen och göra allt för att få dig upp på topp igen, när du vill gråta ska jag låta dig göra de men inte ensam, ja ska vara där för dig tårka dina tårar och sen få dig att le igen, Kan inte förstå hur fort allt har gott, och ja tackar för alla sekunder, timmar dagar, månader och år jag har fått ha med dig hittills. jag kommer aldrig lämna dig bästavän, du är mitt liv §


Kommentarer
Postat av: Sepideh

assååå ååååh älskling du e så fucking söt!!!!! du vet att jag älskar dig <3

2008-09-07 @ 11:25:03
URL: http://sepiideh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0