sjuk..

i lördags var Banaz hos oss, vi hade skit kul. vi gjorde mycket, orkar inte skriva ner allt, hihi.
men när jag kom hem fick jag feber :(, innan det så var jag små förkyld,skit ont i halsen,hes och värsta huvudvärken.. jag åt en alvedon och la mig ner,kunde knappt sova, vaknade utav att jag var skit varm och att jag hostade. i söndags blev jag Helt jävla sjuk, jag orkade inte ens lyfta på mig. (måndag) jag gick jag upp klockan 5, orkade resa på mig, blev glad! jag hoppade in i duschen, ändå frös jag.. så jag tog en alvedon. jag trodde jag kunde gå till skolan idag, men jag tror inte det febern har ökat :/ mätte nyss med en termometer. fyfan för att vara sjuk! det är så hemskt, har knappt ätit någonting, jag känner mig hur mätt som helst fast jag inte ätit någonting, + orka äta om jag ändå inte känner något. nu ska jag gå och lägga mig, känner mig helt borta. hoppas jag kan kliva upp och gå till skolan imorgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0