Söndag

idag vaknade jag upp hos Sepideh,det var runt 11-12 typ, Sen så ringde Banaz och frågade om vi ville hänga med till Gränby Centrum, ja det ville vi! så vi klev upp ur Sepidehs ruttna säng hahah och jag stack hem, Sepideh hängde med mig till rondellen. när jag kom hem sprang jag fucking till duschen, kände mig så jävla äcklig ahah, det gör jag alltid när jag vaknar upp hos någon, spelar ingen roll vem. efter duschen fixade jag mig och så sen så kom Sepideh och Banaz till mig och vi stack härifrån. när vi var framme i Gränby Centrum köpte vi en massa kläder och så. sen så köpte vi en glass och började promenera någonstans, Banaz stack hem för att hon hade släktingar. så det var bara jag och Sepideh. senare så gick vi till Heidenstamstorg för att fixa en grej, plus att vi åt kebbab på rawanduz, OHH vad jag blev så psykade på en inport som inte ens viste vad en gaffel va. a men sen så stack vi till dagiset, vi satt och hade skit kul där sen så "jävlades" vi i en liten barn stuga HAHHAHAHHAHAHAHA. efter det så kom vi hem till mig, sen kom Serwan ropande - ANDRA AVENYN har börjat igen!! jag och Sepideh sprang till tv:n. vi är helt förälskade i serien, i fjol så kollade vi jämt på andra avenyn, nu är det fortsättning. det ska bli spännande! varje söndag klockan:20.00, på söndagar visar dem bara en del, måndag en annan del och tisdag en annan del, sen så får man vänta till nästa söndag, fast jag brukar kolla på www.svt.se där kan man se på måndags &tisdags delarna. vilket jag har gjort nu. a men efter andra avenyn stack vi ut med michele (mish mafiozo) ahahah. sen så kom vi upp till mig igen, efter ett tag stack Sepideh hem. imorgon är det skola igen. förresten så har vi ett litet testprov i svenskan, och jag har inte pluggat någonting, glömde böckerna i skolan:|. puss

i denna stuga "jävlades" vi i, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0