söndag,måndag

hann inte blogga här efter sista inlägget sedan söndan. jag hade mycket att göra, dessutom var det skolan dagen efter, men jag blev typ väckt av Sepideh och det var nog runt 10,11. efter det så träffades vi och vi skulle gå till Mc donalds. innan det så träffade vi Banaz sen så gick vi till Mc donals. sen så har vi bara suttit ute och haft skit kul..senare så rinde vi Midia och hon kom ut med oss, 5 min senare typ så var Banaz tvungen att gå hem. men vi var fortfarande med Midia, vi satt och snackade ett bra tag faktiskt sen så följde dem med mig ända hem, sen så var jag hemma! när jag kom hem hoppade jag in i duschen. senare kom Charlotte(kusinen) till oss! vi satt och snackade.. senare så följde jag och Evin med henne en bit. när jag kom hem borstade jag tänderna och typ la mig, det var runt 23 tiden, det var därför jag inte hann blogga, pallade inte sätta på datorn..


idag vaknade jag faktiskt ganska tidigt, 06. jag väckte Sepideh runt 6:30 sömntutan ligger ALLTID och sover, HAHAH så jag alltid får ringa och väcka henne. efter att jag gjort mina morgon sysslor gick jag ända hem till Sepideh. vi gick tillsammans till skolan! skolan är helt slitet och tråkigt! 9orna är och praoar, 6orna och 7orna är helt döda så... ni kan jue förstå? och så har vi fått överdrivet många läxor, plus att vi har prov i samhällskunskap :| efter skolan kom Evin förbi våran skola. Sepideh följde med oss hem, vi åt sen så gick vi och träffade Banaz vid Heidenstam. vi gick till Polishuset för att  aa... fast det blev inte så som vi hade tänkt oss! men iallafall efter det så har vi vart och promenerat! hahah. sen så stack Sepideh och Banaz hem! och nu sitter jag här ensam. har inga planer på vad jag ska göra men pallar iallafall inte sitta vid datorn, så puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0