Tisdag

idag vakade jag runt 4, av att jag knappast kunde andas, det var skit jobbigt! sen så vilade jag i sängen, klockan 5 fixade jag mig trotts att jag hade feber och de.. mötte banaz tidigt (08:30) som vi hade planerat, vi hade skit kul på vägen, idag hade vi omprov i samhällskunskap, jag fick g. det var iallafall godkänt! blev inte så nöjd men ändå. efter skolan tog vi bussen till dansen. det var jobbigt, vi dansade i 3 timmar, fast va inte med så mycket. istället satt jag och kollade på för att kunna stegen till nästa gång. efter dansen gick vi till Mc donalds för att äta, som synd kunde jag inte äta:( är helt  täppt i näsan.. jag orkar inte äta om jag inte känner någon smak!! så jag köpte ett par frukt iallafall, inte för att jag kände smaken,tänkte på att få näring, efter det så fick vi skjuts av Hawnas(banaz syster) hem. det var jätte snällt! när jag kom hem hade mamma köpt en ny host medicin, den är faktiskt effektivare än den gamla, och så hade hon köpt Nasin (näs spray) plus en termometer. nu ska jag gå och lägga mig! puss

oh vad jag längtar tillbaks till turkiet!! (bild ifrån turkiet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0