Tisdag

Idag var det skola som vanligt, fick däremot hålltimme för att Görgen skulle åka ner till Sjukhuset (vet inte varför). plus att Sina har börjat i våran klass, kuligt:) hihihi. efter skolan taggade vi till Dansen som ligger i stenhagen, efter dansen går vi till Mac Donalds som vanligt, för att äta. där hände det en psykad grej så så här vare : vi hade beställt mat och allt, vi fick det. sen helt plötsligt fick vi en dubbelcheese burger ifrån kvinnan som jobbade, vi tog emot den och började äta den som ingenting, sen efter det så hon ba: - a men det där var jue inte eran, det var ju inte till er. det var till tanten bakom er. (tanten hade redan en dubbelburgare i sin hand?! ) bla bla bla.. sen vi ba - a men det var jue du som gav oss fel då äre jue ditt fel att vi får en dubbelcheese burgare bla bla. sen helt plötsligt skulle vi få betala för det.. men vi ba a men vi har inga pengar och allt, DUMMA Sepideh tar fram busspengarna och ger henne !? va fuck skulle vi göra nu, det blev en helt massa strul och vi var så jävla psykade, sen helt plötsligt sträcker hon fram en glass, va fuck ville hon ta din jävla glass ville jag bara säga, men vem kan inte tacka nej till en glass? haha. "glassen" var som ett förlåt. men vem fuck skulle förlåta henne, det var jue hon som hade gjort fel. men som sagt så fick vi promenera Ända ifrån Stenhagen till Nyby, var helt slut när jag kom hem, men va lite stessad, hade bara en kvart på mig att bli klar skulle nämligen gå till Samir, så jag hoppade snabbt in i duschen och de... sen så mötte jag honom, vi åkte till Bärlinge. det var faktiskt kul ! kom nyss hem faktiskt, nu ska jag typ sova och imorgon är det skola som vanligt, det känns som fredag vet inte varför. puss

Kommentarer
Postat av: DANSTRÄNAREN!!

kolla in sidan där kommer det stå ALLT om dansen och dansgruppen!!!

2008-10-01 @ 16:48:22
URL: http://youngvibez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0