Torsdag

idag vaknade jag halv 8, haha! så jag ringde Sepideh för att väcka henne.. men hon pallade inte stiga upp, hon gjorde en egen "sovmorgon" hahah,men jag hade skit brottom, jag hoppade snabbt in i duschen sen så satte jag på mig kläderna, satte bara upp håret snabbt i en bulle och sprang till skolan. jag hann! Sepideh kom inte på bilden, det var faktiskt tråkigt utan henne jag svär. idag hade vi prov i samhälls kunskap, jag säger bara HAHAHHAHA,  jag lämnade fucking tomma sidor.. men aja, palla bry sig. efter skolan stack vi till Banaz prao. sen så har vi vart lite överallt. när jag kom hem satte jag på mig sköna kläder och nu sitter jag här! som tur är interneten fixad. oh jag saknar min mobil (w38i) som blev stulen :(. den va ny köpt!? och jag får varken tillbaka pengarna eller en ny mobil, man får betala självrisk och det kostar 1500 och själva mobilen kostar 2000, så jag tycker inte det är värt! men aja vad ska man göra. men nu ska jag typ äta. puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0